Volgers

21 april 2013

Nieuwe Woning



 



 
Ik heb komende tijd genoeg dingen klaar liggen wat ik op mijn blog kan gaan plaatsen,
alle verjaardagen zijn geweest en iedereen heeft zijn kaart ontvangen.
 
De kaart basis is een paperbag die heb ik dubbel gevouwen en verder versierd achter de vlinders is de opening van de paperbag en daar kan die losse tag/kaart in geschoven worden.
Het is een soort easel kaart geworden want, ik wist niet hoe je hem anders neer moest gaan zetten.
 
Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van cards en scrap.
 
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
 
gr. Inge

6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart met hele mooie mallen die je gebruikt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie kaart heb je gemaakt en wat een mooie vlinderrand zeg! Fijn dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en origineel kaartje zo! Leuk gedaan! En leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, ik was inderdaad al aan het kijken, het leek wel een easelkaart, maar dan andersom, maar nu snap ik het, erg leuk gedaan, zo leuk ook met die label erin, toppie crea hoor, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje, leuk model en mooi de vlinderrand!
    Bedankt voor het meedoen bij Cards&scrap!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen