Volgers

8 februari 2013

time for tea






Ik heb een thee doos voor me tante gemaakt ze is 70 geworden, 
ik had geen idee wat ik voor haar zal maken
 uit eindelijk is het een thee doos geworden van de xenos.
Alleen even wat leuker gemaakt de thee set is van spellbinders, 
het thee zakje heb ik gemaakt van vellum.
 Bij de suikerpot heb ik ijskristallen gedaan dat ziet er net uit als suiker.

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik wil Jolanda erg bedanken dat zij de enigste is die een reactie achter bij me laat, 
ik word elke keer blij als ik je reactie lees, 
ik weet ook dat ik maar zo weinig reacties heb omdat ik zo weinig volgers heb.
Maar iedereen is vrij om eerlijk te zeggen wat ze er van vinden want ik wil wel leren.

Gr. Inge

2 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk is je opgepimte theedoos! Mooi ook de binnenkant met de theepot en het stelletje en theezakje. Gaaf de bloementoef in het hoekje.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Inge, volgens mij heb jij een goede keus gemaakt voor de verjaardag van je tante, thee gaat er altijd wel in en je hebt de theedoos superleuk opgepimpt, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen