Volgers

3 augustus 2012

liftspektakel nr.1


deze heb ik gemaakt voor de lift challenge blog. Je kan kieze tussen 4 kaaren maar je kan ze natuurlijk ook alle 4 maken ik heb er al 3 gemaakt en ben met de laatste kaart nog bezig, dus dan heb ik ze alle 4. Deze vond ik het moeilijkst omdat ik veel van de spullen die gebruikt zijn niet heb dus heb ik wat verzonnen dat het toch in de buurt komt.

Deze kaart is gemaakt door Marjan!!

 hopelijk vonden jullie mijn lift mooi, laat het maar weten!!

gr. Inge



6 opmerkingen:

  1. Voor als je de spullen niet in huis hebt, vind ik het zeer creatief opgelost, super leuk! Ik vind je tekstlabels ook erg leuk, een geslaagde lift! Ben benieuwd naar je andere kaartjes...Leuk dat je meedoet met ons spektakel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat ben ik helemaal eens met Nadine, heel mooi gedaan! ik herken het roze achter je bloem, heb ik ook en heb ook gedacht het hiervoor te gebruiken :) Fijn dat je meedoet met onze Jubileumchallenge! Hopelijk zien we er nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zo te zien had je prima spulletjes in huis. Hartstikke leuke lift Inge! Mooi het stukje gaas onder de lieve bloempjes. Leuk dat je zo enthousiast meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal goed gevonden allemaal om toch zo dicht mogelijk bij het origineel te komen! Knap gedaan! Tof dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi kaartje heb je ervan gemaakt, Inge!

    BeantwoordenVerwijderen