Volgers

19 maart 2012

50!!!!!




Ik heb deze taart van dozen gemaakt voor mijn tante ze is 50 jaar geworden!! Zo een taart heb ik 1 keer eerder gemaakt toen voor een geboorten. Er staan wel heel veel voeten op de groene doos dit is omdat ze pedicuren is, op de roze doos staat meerdere malen 50, op de blauwe doos staat sara met houten letters daar had alleen geen mooie foto van, op de rode doos staan foto's van haar honden haar man en zich zelf jong en nu en op de gele doos staan 5 fietsen die kreeg je met een challenge bij de duo-challenge blog, het gras is van de xenos en zelf klein geknipt ik vind zelf dat het iets toevoegt.

Ik wil met deze doos graag mee doen aan de challenge bij Dutch Card Lovers, hopelijkzijn het niet te veel dozen!!
Laat gerust weer een reactie achter vind ze erg leuk om te lezen!!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind deze taart ook erg leuk geworden. Wat leuk versiert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk hoor daar zal ze zeker blij mee zijn. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super en wat een werk is dit geweest. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat zal dit veel werk zijn geweest ,wel een heel mooi resultaat . Het ziet er nog leuk en fleurig uit ook,en mooi afgewerkt
    Bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beste Inge, in antwoord op je vraag: het velletje heet een "craftsheet" en is te koop bij Scrapbookzolder.
    Leuke taart heb je overigens gemaakt!!

    Groetjes,
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo, mooi zeg! Een echt taartdoos! Heel mooi gedaan en erg leuk dat je meedoet met DCL!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er erg leuk uit Inge, echt een leuke 50 kadodoos!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjeetje Inge wat gaaf, mijn cadeau op jouw blog! En je mag gerust weten ik vind hem fantastisch die taart en hij staat nog steeds te pronken op mijn kast!
    Leuk zo jouw blog, die komt bij mijn favorieten kan ik eens kijken wat je zoal maakt.
    groetjes lydia

    BeantwoordenVerwijderen