Volgers

12 februari 2012

speciaal voor jou

Ik heb deze kaart gemaakt speciaal voor een uitdaging en dit is gelijk mijn eerste uitdaging waar ik aan mee doe. Het heet uitdaging 101 en is van elke kaart een feestje en dit is de link naar hun website http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/.

Het achtergrond papier en de horizontale balk is van Hot Diggity Dog,
de verticale is van Forever Friends springtime
Tilda heb ik ingekleurd met flexmarkers, het lint is van de xenos en de knoop van de action.
De tekststempel van nicole verkooien.

7 opmerkingen:

  1. Leuk is deze schets hea? Ik heb ook meegedaan, vandaar dat ik op jouw blog kwam! Vind het kaartje leuk gelukt, heel schattig :)

    Bij verder sneupen op de blog zag ik dat je heel leuke modelletjes maakt voor kaarten... heel creatief, leuk!

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zoetje :) Heel lief kaartje met een mooie bloem en leuke knoop.

    Zou je ons een plezier willen doen en je woordverificatie uit willen zetten? Dat scheelt ons veel tijd bij het achterlaten van reacties :)

    Fijn dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil graag me woordverificatie uit zetten. maar ik weet niet hoedat moet?

      gr. Inge

      Verwijderen
  3. prachtige kaart, echt een schatje Inge.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!
    Je woordverificatie zet je zo uit:
    Ga naar instellingen,
    naar reacties en...
    daar redelijk onderaan kun je de woordverificatie uitzetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als het goed is het gelukt als het niet zo is zeg het maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, heel mooi!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!
    Enneehhh woordverificatie uitzetten is nog niet gelukt helaas....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb het weer geprobeerd uittezetten als het goed is als het niet zo is zeg het maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen